Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18
  1. #11
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    3,570

    Default Re: Random Favorites

    What is your favorite:

    Color?

    Crimson red, Blood red, any kinda red

    TV show?
    Dexter, Burn Notice, Doctor Who

    Store?
    walmart.com, amazon.com. Any .com store. I hate in store shopping tho

    Musician?
    Anything screamo. Recently, Coldplay and Porcupine Tree

    Video Game?
    MMORPG: Runescape. Don't ask me to convert, don't point out that 'favorite video game' was the question. I like what i like, deal with it.
    Last edited by Dardaigh; 04-10-2012 at 03:46 AM.

  2. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    10,358

    Default Re: Random Favorites

    What is your favorite:

    Color?

    I love red. Also black is good. If it counts as a color.

    TV show?
    LOST. And then Walking Dead...

    Store?
    No idea.

    Musician?
    Jesse Lacey from Brand New is my role model.

    Video Game?
    I have many video games that I really like but I can't decide on a favorite.

  3. #13
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    3,570

    Default Re: Random Favorites

    I missed the last two seasons of Lost. And, i missed the series finale. It was all a dream right? lol! I dunno. A friend tried to explain the ending to me, i still didn't get it. If you all are gonna talk about the ending, someone slap *SPOILER* on it, please. I really do wanna watch the seasons I missed. Might not happen soon though.

  4. #14
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    10,358

    Default Re: Random Favorites

    You MUST watch those two seasons! And then you can tell me your view an all of it.

  5. #15
    dravenst0rm's Avatar
    dravenst0rm is offline Moderator
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Serbia
    Posts
    11,124
    Blog Entries
    72
    Gamer IDs

    Steam ID: dravenSt0rM

    Default Re: Random Favorites

    Color?

    Blue, Orange or Black...

    TV show?

    Lost, Two and a Half Men

    Store?

    eBay

    Musician?

    Snow Patrol, Linkin Park, Skrillex etc. etc. etc.

    Video Game?

    Hitman, Gothic.

  6. #16
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    3,570

    Default Re: Random Favorites

    soz double post
    Last edited by Dardaigh; 04-12-2012 at 02:00 PM.

  7. #17
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    3,570

    Default Re: Random Favorites

    Quote Originally Posted by shaidar_haran View Post
    You MUST watch those two seasons! And then you can tell me your view an all of it.
    I will do that. If I watch one episode a week for the next year, I'll have lots more to talk about.

    Quote Originally Posted by dravenSt0rM View Post
    Color?

    Blue, Orange or Black...

    TV show?

    Lost, Two and a Half Men

    Store?

    eBay

    Musician?

    Snow Patrol, Linkin Park, Skrillex etc. etc. etc.

    Video Game?

    Hitman, Gothic.
    Linkin Park is actually awesome. Snow patrol too

    I like Breaking Benjamin a lot now

  8. #18
    dravenst0rm's Avatar
    dravenst0rm is offline Moderator
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Serbia
    Posts
    11,124
    Blog Entries
    72
    Gamer IDs

    Steam ID: dravenSt0rM

    Default Re: Random Favorites

    Yeah they are awesome too.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Share

Tags for this Thread