Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18
  1. #1
    xcmiller93x's Avatar
    xcmiller93x is offline Newbie
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    32

    Default Random Favorites

    What is your favorite:

    Color?

    TV show?

    Store?

    Musician?

    Video Game?

  2. #2
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,002
    Gamer IDs

    Gamertag: voidless PSN ID: voidless-

    Default Re: Random Favorites

    Blue
    Dexter or Walking Dead
    Best Buy
    Breaking Benjamin
    Gears of War 3

  3. #3
    xcmiller93x's Avatar
    xcmiller93x is offline Newbie
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Michigan
    Posts
    32

    Default Re: Random Favorites

    Mine are:

    Navy
    1000 Ways To Die, Pawn Stars, What Not To Wear
    Forever 21
    A Day To Remember
    Too many!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    10,358

    Default Re: Random Favorites

    Red (Cause black doesn't count)
    The Walking Dead and Lost
    No idea.
    Brand New/Bloc Party (can't decide really)
    Morrowind

    Nice music taste so far. I love Give Me A Sign and Diary of Jane from BB and You Had Me At Hello and The Downfall Of Us All by ADTR.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,002
    Gamer IDs

    Gamertag: voidless PSN ID: voidless-

    Default Re: Random Favorites

    Lost was good but it got strange and went downhill towards the end.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    10,358

    Default Re: Random Favorites

    Nah, I think people missed conception with Lost later, cause the message is good and if you watch the show from the deep you can see almost all secrets were answered and some are just hinted so you can guess for yourself. I'll always defend it, tho.

    But Walking Dead is o.O The 2nd season started slowly but the last few minutes before the mid-season break were WHAT THE ACTUAL FUCK?

  7. #7
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    widewebwriter.com
    Posts
    880

    Default Re: Random Favorites

    Color?
    Green
    TV show?
    I donno, probably Game of Thrones
    Store?
    I hate stores
    Musician?
    Bob dylan
    Video Game?
    Lineage2

  8. #8
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    1,002
    Gamer IDs

    Gamertag: voidless PSN ID: voidless-

    Default Re: Random Favorites

    Quote Originally Posted by shaidar_haran View Post
    Nah, I think people missed conception with Lost later, cause the message is good and if you watch the show from the deep you can see almost all secrets were answered and some are just hinted so you can guess for yourself. I'll always defend it, tho.

    But Walking Dead is o.O The 2nd season started slowly but the last few minutes before the mid-season break were WHAT THE ACTUAL FUCK?
    Lost, IMO, slowly got wilder and stupider and Jack is a douche bag. Yeah, the Walking Dead got really good before the mid-season break.


    Quote Originally Posted by Rancid View Post
    Color?
    Green
    TV show?
    I donno, probably Game of Thrones
    Store?
    I hate stores
    Musician?
    Bob dylan
    Video Game?
    Lineage2
    I couldn't get into the Game of Thrones show although I've read the books and loved them.

  9. #9
    dravenst0rm's Avatar
    dravenst0rm is offline Moderator
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Serbia
    Posts
    11,124
    Blog Entries
    72
    Gamer IDs

    Steam ID: dravenSt0rM

    Default Re: Random Favorites

    Orange
    Lost
    Don't know
    Skrillex
    Hitman

    Oh man

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    10,358

    Default Re: Random Favorites

    Quote Originally Posted by Jordan View Post
    Lost, IMO, slowly got wilder and stupider and Jack is a douche bag. Yeah, the Walking Dead got really good before the mid-season break.
    Lol,a t least we agree about Jack.

Page 1 of 2 12 LastLast

Share

Tags for this Thread